Jedna adresa za sve poslovne ljude - klikom do 1,6 milijuna poduzeća

WLW - poslovna internetska tražilica

Izuzetno brze promjene u poslovnom okruženju i oštra tržišna utakmica postavlja pred poduzetnike sve veće i veće izazove. Treba „trčati” jako brzo te u sve kraćem vremenu donositi dobre poslovne odluke. A njihovo donošenje temelji se, prije svega, na kvalitetnim informacijama.
wlw - poslovna tražilicaInformacije o potencijalnim dobavljačima i kupcima, o konkurentima, stanju određene grane gospodarstva ili izvorima financiranja, postaju presudne za ostvarenje poslovnog uspjeha.
S druge strane, kupci postaju sve informiraniji a time i zahtjevniji.

Poznata izreka – „kupac je kralj” dobiva tako u današnje vrijeme svoju definitivnu potvrdu. Zbog toga raste zahtjev za ciljanom, što je više moguće individualiziranom i učinkovitom komunikacijom s potencijalnim kupcima.

I upravo su ta dva elementa značajna za uspjeh svake poduzetničke organizacije – kvalitetne informacije i ciljana komunikacija – „utkana” u bit poslovanja tvrtke WLW (Wer liefert was? d.o.o.). Klikom do poslovnih partnera WLW putem svoje poslovne tražilice www.wlw.hr omogućuje besplatno pretraživanje više od 1,6 milijuna europskih poduzeća. Hrvatskim gospodarstvenicima su na raspolaganju informacije za više od 25.000 hrvatskih poduzeća i obrta, više od 700.000 poduzeća iz WLW Grupe (Njemačka, Austrija, Švicarska, Češka, Slovačka) te više od 900.000 izvoznih poduzeća u sustavu europages.com, čiji je WLW isključivi zastupnik za Hrvatsku.

Posebna prednost za korisnike je pronalaženje potencijalnih poslovnih partnera preko naziva konkretnog proizvoda ili usluge koju nude na tržištu, te mogućnost segmentiranja tržišta: prema glavnim aktivnostima poduzeća (proizvodnja, veleprodaja, usluge ili zemljopisno), prema nazivu mjesta ili poštanskom broju.

Ako tome dodamo da postoje brojni linkovi na web stranice poduzeća, profili kompanija, elektronički katalozi proizvoda, imena osoba za kontakt i svi komunikacijiki podaci (adresa, brojevi telefona, telefaksa i email), onda je jasno da korisnik može i „dubinski” snimiti potencijalnog partnera te brzo i jednostavno stupiti s njime u kontakt.

Tijekom 2008. WLW je krenuo i korak dalje. U suradnji s FINA-om gospodarstvenicima nudi informacije o bonitetu potencijalnih partnera (BON1 i BON Plus), a napravljene su već i brojne ekonomske analize konkurencije prema individualnim zahtjevima klijenata. Na jednom mjestu, u okviru poslovne tražilice, ponuđene su i informacije o ponudi bankarskog sektora namijenjenog gospodarstvenicima.

Pozitivni primjeri – promocija najuspješnijih
U medijskoj halabuci o „poplavi” negativnih pojava – korupcija, gospodarske afere, pronevjere, otpuštanja, bankroti itd. – gotovo da smo i zaboravili kako u Hrvatskoj još uvijek postoje uspješni poduzetnici i poduzeća.
O cijelom nizu poduzeća koja ostvaruju značajne poslovne rezultate, koja uspješno izvoze ili su lideri u svojim branšama malo se govori a još manje zna.
Zato su u WLW-u odlučili krenuti u drugom smjeru – isticati poslovno izvrsna poduzeća, ukazivati na pozitivneprimjere, donositi uspješne poduzetničke „priče” i tako opet informirati hrvatsku poslovnu zajednicu i omogućiti međusobnu komunikaciju uspješnih poduzetnika.
Kroz četiri projekta ostvarena tijekom 2008. posebno su promovirana poslovno izvrsna poduzeća. „Adriatica360BEX” promovirala je 360 uspješnih poduzeća sedam županija priobalne Hrvatske, a „Izazovi hrvatskog izvoza” prikazali su najbolje neto izvoznike i dobitnike nagrada za izvozne rezultate u 2007. godini.
„Mali su veliki”, projekt ostvaren u suradnji s poslovnim tjednikom Lider, posebno je istaknuo 505 malih proizvodnih poduzeća i malo gospodarstvo kao značajan segment ukupnog hrvatskog gospodarstva.
Kraj godine obilježit će projekt Naj Hrvatska koji donosi zanimljive informacije o poslovno izvrsnim tvrtkama prema znanstveno utemeljenom BEX modelu (Business Excellence). Bit će napravljene rang liste 555 najuspješnijih tvrtki te rang liste po 55 poduzeća u pojedinim kategorijama (profitablinost, stvaranje vrijednosti, snaga financiranja, likvidnost).
Posebnu vrijednost navedenim projektima daje činjenica da je izdavanje posebnih publikacija uvijek pratila i online verzija, dostupna širokom krugu korisnika u okviruposlovne tražilice WLW-a.

Izazovi, a ne problemi
Za godinu koja je pred nama, iz WLW-a najavljuju daljnji razvoj svojih usluga. Očekuje se značaj rast broja hrvatskih poduzeća na tražilici, mogućnost online naručivanja i ažuriranja podataka te „bogatiji” sadržaj o svakom poduzeću. Poseban portalski dio obuhvatit će dosadašnje projekte i posebno obrađivati određene gospodarske grane.
U WLW-u vjeruju da će i sljedeće godine, usprkos izazovima koji očekuju gospodarstvenike, svojim brojnim aktivnostima doprinijeti uspješnijem poslovanju hrvatskog gospodarstva.


wlw - logo
www.wlw.hr

(pripremljeno u suradnji s tvrtkom)