Telekomunikacije

Sve IP usluge na jednome mjestu

Da bi postizale dobre poslovne rezultate, tvrtke koje imaju svoje podružnice u Hrvatskoj ili u inozemstvu nužno moraju djelovati kao cjelina. Središnja lokacija jednostavno mora biti kvalitetno povezana sa svim ostalim podružnicama. Zato, prije no što se počne širiti, tvrtka mora dobro isplanirati povezivanje kako bi si osigurala nadzor i dobro poslovanje novootvorenih podružnica...
Iako su komunikacije skupe, hrvatske tvrtke koje se šire moraju biti svjesne da će se njihovo uvođenje dugoročno isplatiti jer se postižu uštede povezivanjem telefonije i upotrebom videokonferencijskih sustava koji štede vrijeme i smanjuju troškove skupih službenih putovanja.
Međutim, kada tvrtke odluče uvoditi IP VPN, IP MPLS, LL rješenja treba dobro procijeniti njihovu kvalitetu, a ona se kod spomenutih internetski (IP) komunikacijskih rješenja pokazuje na malim odzivnim vremenima, na što kraćem putu za prijenos podataka i zajamčenoj propusnosti cijelim putem prijenosa.

Ponuda naprednih IP usluga

Ponudu naprednih IP usluga zagrebačka tvrtka SoftNET osigurava vlastitom mrežom u regiji i šire. Softnet  u Hrvatskoj uspjelo posluje već šestu godinu, a među našim se korisnicima nalaze velike hrvatske tvrtke koje su proširile svoje poslovanje u regiji. Tvrtke u regiji povezali smo kvalitetnim i pouzdanim IP rješenjima tako da imaju istoga dobavljača, istu mrežu, istoga account menadžera, istoga inženjera potpore.
Zašto je bitno povezivanje preko iste mreže? Razlog je očit. Ako tvrtka u svakoj državi gdje ima podružnicu osigura povezanost preko lokalnih Internet providera, sva će komunikacija ići različitim putovima ovisno o zakupljenim kapacitetima koje koristi ISP za svoju svjetsku povezanost. Time se povećavaju odzivna vremena, što nanosi štetu tvrtki usporavajući aplikaciju koja je osnova za poslovanje tvrtke i ostvarenje prihoda i dobiti.

SoftNET mreža

Bitne su prednosti ponude tvrtke SoftNET vlastita IP mreža i tehnička potpora kojoj se posvećuje iznimna pozornost. Naši certificirani sistem inženjeri, putem nadzornoga sustava, prate dogovorene parametre rada pojedine usluge, redovito izvješćuju korisnika, te prema potrebi interveniraju u ostvarivu vremenu otklanjajući poteškoće u radu.
Na taj način osiguravamo našim korisnicima zavidnu razinu usluge koju definiramo SLA  (Service Level Agreement ) ugovorom. Analizom IP usluga naših korisnika u mogućnosti smo im predložiti optimalno rješenje kako bi njihovi troškovi za istoimene usluge bili u skladu sa stvarnim potrebama.
Izgrađujemo kvalitetan odnos prema korisnicima i zato smo dostupni 24/7/365, a ako se pojavi neki problem, rješavamo ga odmah!
SoftNET se mreža širi prema potrebama regionalnoga i svjetskoga tržišta i trenutačno, osim Hrvatske,  obuhvaća Sloveniju, Austriju, Njemačku, BiH, Srbiju, Rumunjsku, Bugarsku, Makedoniju, Rusiju i Kinu. Što se tiče ostatka svijeta, u suradnji s našim partnerima, također osiguravamo kvalitetnu povezanost.
www.softnet.eu


-----

Prednosti VOIP telefonije

IP telefonija sve više preuzima mjesto tradicionalne telefonije. U Sjedinjenim državama implementirana je skoro u svim zrakoplovnim lukama, trgovinama, tvrtkama i drugdje. U tom nastojanju ne zaostaje ni Hrvatska. Korištenjem IP telefonije, smanjuju se troškovi telefoniranja kada se tvrtke šire izvan svojih granica, zaposlenici su čas u jednoj čas u drugoj državi, a uvijek su dostupni na interni broj, kao da sjede u vlastitu uredu. Još jedna od velikih prednosti VOIP-a jest ta što ima mnogo jednostavnija i jeftinija proširenja kada za to nastane potreba, a i administracija IP centrala jednostavnija je nego kod tradicionalnih. Pozivi su između mjesta besplatni, dok se pozivi prema brojevima u zemljama gdje se nalaze podružnice obračunavaju po mjesnoj tarifi.