Infotrend online - prvi hrvatski poslovni èasopis za informatiku

Tvrtke Lenovo i Juniper Networks objavili globalno partnerstvo

Lenovo i Juniper Networks, predvodnik na području mrežnih inovacija, objavili su početak globalnog strateškog partnerstva koje će biti usmjereno na izgradnju nove generacije zajedničkih, hiperpovezanih infrastrukturnih riješenja za velike podatkovne centre korporativnih klijenata i klijenata usmjerenih na internet poslovanje.
Uz opsežan potrfelj x86 servera i switch-eva, Lenovo se nalazi na čelu kompanija koje u svojoj ponudi obuhvaćaju povezana i softverski definirana rješenja. Juniper je tržišni lider u mrežnim inovacijama s bogatim portfeljem koji obuhvaća rutere, switch-eve, softver za upravljanje mrežama, proizvode za mrežnu sigurnost i softverski definiranu mrežnu tehnologiju. Očekuje se da će ovo partnerstvo omogućiti klijentima korištenje stručnosti tvrtke Juniper na području mreža i pouzdanih1x86 serverab i mrežnog pristupa koje nudi tvrtka Lenovo kako bi stvorili skalabilnu i jednostavnu infrastrukturu za njihove podatkovne centre.

U nastavku su ključni principi partnerstva:

•    Klijenti će biti u mogućnosti kupiti široki portfelj mrežnih proizvoda tvrtke Juniper izravno od tvrtke Lenovo radi lakše nabave kao i zbog konsolidirane podrške.
•    Uz razdvajanje hardvera i softvera u podatkovnim centrima ove dvije tvrtke planiraju donijeti otvorena i fleksibilna riješenja na tržište, koristeći se modelom ONIE - okruženje otvorene mrežne instalacije (Open Network Install Environment).
•    Vodeći računa o korisničkoj potrebi za brzom opskrbom i jednostavnom administracijom, obje tvrtke očekuju suradnju koja će ponuditi jednostavnije upravljanje u podatkovnom centru spajajući Lenovo xClarity upravljački softver i softvere tvrtke Juniper Network Director i Contrail SDN.
•    Tvrtke planiraju surađivati na primjeni go to market strategije diljem svijeta ciljajući poslovne korisnike, pružatelje usluga, distribucijske centre kao i sistem integratore.
•    Lenovo i Juniper imaju u cilju razvijanje zajedničkih join-to-market planova te prilagođenog modela preprodaje po mjeri za rješavanje jedinstvenih lokaliziranih zahtjeva tržišta u Kini.
A.M.
13.3.2016.
Ispiši èlanak