Infotrend online - prvi hrvatski poslovni èasopis za informatiku

Prvo istraživanje o digitalnoj spremnosti hrvatskih tvrtki – Hrvatski Digitalni Indeks

Tek 15 posto domaćih kompanija ima razvijenu strategiju digitalne transformacije, samo 17 posto ih smatra kako je u potpunosti spremno na promjene

Vodeća hrvatska tvrtka za poslovno savjetovanje Apsolon objavila je prvo istraživanje o digitalnoj spremnosti hrvatskih tvrtki – Hrvatski digitalni indeks (HDI). Anketa je između ostalog pokazala kako tek 15 posto domaćih kompanija ima razvijenu strategiju digitalne transformacije, samo 17 posto ih smatra kako je u potpunosti spremno na promjene koje će ona donijeti, a manje od trećine (29.7%) je transformacija pri vrhu liste prioriteta.

 

-           Hrvatska je ocijenjena sa ocjenom 2 od 5 na skali digitalne spremnosti hrvatskog gospodarstva

-           U Njemačkoj svaka treća tvrtka prepoznaje važnost digitalne transformacije, kod nas svaka dvadeseta

-           Čak 59 posto ispitanih hrvatskih tvrtki smatra da je stanje digitalizacije hrvatskog gospodarstva slabo (47%) ili jako loše (12%), pri čemu su velike tvrtke kritičnije u svojoj procjeni

 

Stručnjaci Apsolona, donedavno Sense Consultinga, osmislili su Hrvatski digitalni indeks (HDI) koji analizira spremnost gospodarstva na izazove koji ubrzano mijenjanju tradicionalni način poslovanja. Anketa je nedavno provedena na uzorku od 300 hrvatskih tvrtki među kojima je 65 velikih (više od 250 zaposlenika) te 235 srednjih tvrtki (od 50 do 249 zaposlenika) koje uspješno posluju u različitim regijama i industrijskim sektorima.

 

Više informacija možete naći u priloženoj objavi za medije te grafovima dok cjelokupno istraživanje HDI možete preuzeti na portalu www.digitalni-indeks.hr:

https://digitalni-indeks.hr/wp-content/plugins/b4b-angular-plugin/views//assets/data/studija.pdf

 

Grafove iz istraživanja HDI možete preuzeti u ZIP-u na ovoj poveznici ili ih pojedinačno pregledati i preuzeti na OneDriveu.

11.4.2019.
Ispiši èlanak