DotMetrics: Prvi hrvatski Big Data projekt u finalu uglednog svjetskog natjecanja

U finalu za 2015. godinu, u društvu 11 kompanija iz SAD (4), Njemačke, Španjolske, Kine, Singapura, Novog Zelanda, Norveške i Nizozemske, našao se, jedini iz CEE regije, projekt Dotmetrics iz Hrvatske.
I-COM Data Venture Challenge globalno je natjecanje startupa u području primjene podataka u marketinške i oglasne svrhe. Članovi žirija su ugledni stručnjaci, predstavnici kompanija kao što su Bisnode, Amazon, ESPN, Viacom...

U finalu za 2015. godinu, u društvu 11 kompanija iz SAD-a , Njemačke, Španjolske, Kine, Singapura, Novog Zelanda, Norveške i Nizozemske, našao se, jedini iz CEE regije, projekt Dotmetrics iz Hrvatske.

Dotmetrics je uz podršku i stručnu ekspertizu zagrebačke tvrtke InfoDom razvijen kao prvi hrvatski proizvod iz područja Big Data – softverske platforme koja mjeri posjećenost web stranica i analizira podatke o posjetiteljima, što značajno olakšava oglašivačima i marketinškim stručnjacima odluke o izboru stranica na kojima će plasirati svoje oglase.

Specifičnost Dotmetrics-a na globalnoj razini je, između ostalih, što podatke o posjećenosti i posjetiteljima objavljuje na dnevnoj razni, dok svi drugi to čine za tjedan ili još češće, za mjesec dana.

„Za razliku od sustava koji koriste kolačiće (cookies) kao mjeru broja korisnika, DotMetrics koristi naprednu fingerprinting metodu kojom razlučuje broj uređaje (PC, mobitel, tablet i Smart TV) s kojima korisnici pristupaju internetu“
- objašnjavaju članovi projektnog tima.

Budući je Big Data, po općem mišljenju, jedan od najvažnijih poslovnih i tehnoloških trendova, potencijal Dotmetrics-a je izuzetno velik. Riječ je o prikupljanju i obradi ogromnih količina podataka kao temelja za donošenje kvalitetnih poslovnih odluka.

„U sustavu se nalaze 92 hrvatska portala, uključujući 10 najvećih. Potencijal DotMetricsa prepoznali su portali svih veličina i tema, na što ukazuje podatak o rasponu broja mjesečnih page viewova - od 25.000 do 350 milijuna. Marketinške agencije sučelje su dobile na korištenje za upoznavanje i učenje funkcionalnosti te evaluaciju i vrijedan feedback kako bi sustav bio skrojen po mjeri onih koji će ga koristiti“ - naglašavaju iz DotMetricsa.

Predstavnici  Dotmetricsa će imati priliku prezentirati svoj proizvod na završnoj svečanosti od 27.-30. travnja u španjolskom gradu San Sebastijanu.
Osim značajnih financijskih nagrada, ovo je svakako važna prilika za kontakte s potencijalnim ulagačima, partnerima i klijentima.
A.M.
 
24.4.2015.