
Prodaja Huawei pametnih telefona porasla 25 posto, najveći skok u Europi
U prvih 6 mjeseci ove godine Huawei je prodao 60,56 milijuna uređaja. Najveći rast udjela ostvaren je u Europskoj uniji, i to u najzahtjevnijem high-end segmentu.
Huawei Consumer Business Group, treći proizvođač mobilnih telefona po prodaji globalno, u prvoj polovici ove godine povećao je ukupne prihode od prodaje visokih 41 posto u odnosu na isto razdoblje lani (na 77,4 mlrd CNY ili 10,5 mlrd EUR), dok je prodaja Huawei pametnih telefona u isto vrijeme porasla čak 25 posto, na 60,56 milijuna uređaja. Plan kompanije je do kraja ove godine prodati 140 milijuna uređaja. S obzirom da je globalno tržište pametnih telefona u prvoj polovici 2016. godine u prosjeku poraslo 3,1 posto (prema IDC-u),
Huawei je rastom prodaje višestruko nadmašio konkurenciju. Najveći je skok zabilježen u segmentu high-end pametnih telefona, u kojoj je kategoriji tržišni udio Huaweia, najviše zahvaljujući modelima Mate 8, P9 i P9 Plus, na globalnoj razini porastao s lanjskih 15,2 posto na ovogodišnjih 25,7 posto. Gledano prema tržištima, najveći rast udjela zabilježen je u Europskoj uniji, posebno u najrazvijenijim zapadnoeuropskim zemljama gdje je tržišni udio Huaweia u high-end segmentu dosegnuo 11,6 posto. U cjenovnom segmentu pametnih telefona između 500 i 600 EUR, Huawei je na zapadnoeuropskim tržištima povećao tržišni udio u posljednjih pet mjeseci sa manje od 1 posto na 14,3 posto. Najznačajniji rast Huawei je ostvario u Italiji, gdje je tržišni udio dosegnuo 20 posto uz dominaciju u high-end segmentu, Finskoj, gdje je tržišni udio porastao sa 1,4 posto na 23,8 posto, i u Poljskoj, gdje je u posljednjih godinu i pol dana tržišni udio od 1,8 posto dosegnuo 23,1 posto. Iznad 20 posto tržišnog udjela Huawei ima još u Španjolskoj i Češkoj, dok je u Austriji i Belgiji tržišni udio u prvoj polovici ove godine premašio 15 posto.
Uspješno zadržavanje trenda snažnog rasta prodajnih rezultata u Huaweiu pripisuju značajnim ulaganjima u inovacije i istraživanje i razvoj. Huawei ima 16 istraživačkih i razvojnih centara diljem svijeta. Proizvodi iz samog vrha ponude Huaweia, poput P9, Mate 8, Honor V8 i MateBook, iznimno su dobro prihvaćeni diljem svijeta. Prodaja Mate 8 u prvih šest mjeseci ove godine porasla je globalno 65 posto u odnosu na prodaju ranijeg modela Mate 8 u istom razdoblju prošle godine, a u prvoj polovici ove godine prodano je 4,5 milijuna P9 i P9 Plus pametnih telefona. U stalnoj želji za dodatnim razvojem i poboljšanjem korisničkog iskustva, Huawei razvija partnerstva s vodećim brendovima poput Leica, Swarovski, Harman Kardon, Audi, Google, Microsoft i Intel, a ta partnerstva urodila su mnogim inovacijama koje svakodnevno koriste zadovoljni korisnici Huawei uređaja diljem svijeta. Ove je godine Huawei ponovno uvršten u 100 najvrijednijih globalnih brendova na ljestivici BrandZTM, na 50-to mjesto s vrijednošću od 18,652 milijardi dolara.
Huawei je rastom prodaje višestruko nadmašio konkurenciju. Najveći je skok zabilježen u segmentu high-end pametnih telefona, u kojoj je kategoriji tržišni udio Huaweia, najviše zahvaljujući modelima Mate 8, P9 i P9 Plus, na globalnoj razini porastao s lanjskih 15,2 posto na ovogodišnjih 25,7 posto. Gledano prema tržištima, najveći rast udjela zabilježen je u Europskoj uniji, posebno u najrazvijenijim zapadnoeuropskim zemljama gdje je tržišni udio Huaweia u high-end segmentu dosegnuo 11,6 posto. U cjenovnom segmentu pametnih telefona između 500 i 600 EUR, Huawei je na zapadnoeuropskim tržištima povećao tržišni udio u posljednjih pet mjeseci sa manje od 1 posto na 14,3 posto. Najznačajniji rast Huawei je ostvario u Italiji, gdje je tržišni udio dosegnuo 20 posto uz dominaciju u high-end segmentu, Finskoj, gdje je tržišni udio porastao sa 1,4 posto na 23,8 posto, i u Poljskoj, gdje je u posljednjih godinu i pol dana tržišni udio od 1,8 posto dosegnuo 23,1 posto. Iznad 20 posto tržišnog udjela Huawei ima još u Španjolskoj i Češkoj, dok je u Austriji i Belgiji tržišni udio u prvoj polovici ove godine premašio 15 posto.
Uspješno zadržavanje trenda snažnog rasta prodajnih rezultata u Huaweiu pripisuju značajnim ulaganjima u inovacije i istraživanje i razvoj. Huawei ima 16 istraživačkih i razvojnih centara diljem svijeta. Proizvodi iz samog vrha ponude Huaweia, poput P9, Mate 8, Honor V8 i MateBook, iznimno su dobro prihvaćeni diljem svijeta. Prodaja Mate 8 u prvih šest mjeseci ove godine porasla je globalno 65 posto u odnosu na prodaju ranijeg modela Mate 8 u istom razdoblju prošle godine, a u prvoj polovici ove godine prodano je 4,5 milijuna P9 i P9 Plus pametnih telefona. U stalnoj želji za dodatnim razvojem i poboljšanjem korisničkog iskustva, Huawei razvija partnerstva s vodećim brendovima poput Leica, Swarovski, Harman Kardon, Audi, Google, Microsoft i Intel, a ta partnerstva urodila su mnogim inovacijama koje svakodnevno koriste zadovoljni korisnici Huawei uređaja diljem svijeta. Ove je godine Huawei ponovno uvršten u 100 najvrijednijih globalnih brendova na ljestivici BrandZTM, na 50-to mjesto s vrijednošću od 18,652 milijardi dolara.
19.8.2016.
Ostale vijesti
- Ako ste neprofitna organizacija, od sada možete besplatno koristiti najnovije tehnologije
- Dell Technologies – rođenje globalne mega kompanije
- Cloud rješenja za jugoistočnu Europu
- Traže se projekti
- Lenovo na putu oporavka
- SQL server 2016 od danas dostupan širom svijeta
- European IT & Software Excellence Award - EXCELLENCE AWARD za makedonsku tvrtku