Nathalie Lerotić Pavlik nova direktorica ljudskih potencijala Infobipa

Infobip se razvija kao centar izvrsnosti inženjerstva.

Nathalie Lerotić Pavlik nova je direktorica ljudskih potencijala Infobipa. Lerotić Pavlik bogato je međunarodno iskustvo u upravljanju ljudskim potencijalima stekla radom u kompanijama poput Microsofta i OMV Grupe. U Infobipu je njen zadatak pomoći kompaniji da postane centar izvrsnosti inženjerstva koji će okupljati najbolje softverske inženjere na stvaranju inovativnih komunikacijskih rješenja.

 

Infobip slijedeće godine namjerava zaposliti 250 developera i 250 inženjera, od čega polovicu u Hrvatskoj. U planu je početak izgradnje zagrebačkog kampusa a nedavno otvoreni ured u Rijeci planira uz postojećih 40 zaposliti još 40 stručnjaka.

 

„Veselim se prilici voditi globalnu HR funkciju Infobipa, i zajedno sa cijelim timom osigurati sljedeću fazu rasta kompanije. Svoju ću energiju, motivaciju i iskustvo usmjeriti na privlačenje novih talenata i razvoj na svim razinama kako bismo kvalitetno rasli i nastavili pružati vrhunsku vrijednost globalnim klijentima koji upravo u nama pronalaze partnera za najnaprednija komunikacijska rješenja,“ izjavila je Nathalie Lerotić Pavlik.

 

Lerotić Pavlik nastavit će raditi na temeljima koje je postavio Luka Babić koji je ove godine proglašen za najboljeg HR managera u Hrvatskoj. Babić krajem godine odlazi s pozicije Head of HR, a iskustvo, kojem su potvrda brojne nagrade za doprinos struci, nastavit će razvijati u vlastitoj kompaniji.

 

„Želio bih ovom prilikom zahvaliti Luki na radu, znanju i entuzijazmu koje je ulagao proteklih šest godina, te zaželjeti toplu dobrodošlicu Nathalie koja će pomoći da se Infobip razvije u pravo središte za talente.“ izjavio je Silvio Kutić, CEO Infobipa.

 

Infobipova agilna korporativna kultura omogućava developerima i inženjerima da steknu iskustvo na globalnim projektima, u okruženju koje cijeni i potiče razvoj vlastitih proizvoda.

 

„Naši developer i inženjeri imaju prilike stvarati inovativna messaging rješenja zajedno s našim klijentima u koje se ubrajaju brendovi kao što su Uber, Viber, WhatsApp i tako mogu ostaviti svoj trag u svijetu globalnih komunikacija te imaju priliku aktivno sudjelovati u kreiranju budućnosti,“ zaključuje Silvio Kutić, CEO Infobipa.
13.12.2018.